محمد نوذری روز شنبه در دیدار با رییس انجمن علمی علوم سیاسی کشور اظهار داشت: همکاری دو جانبه بین انجمن علوم سیاسی و وزارت کشور در بحث آموزش احزاب و تشکل های مردم نهاد همچنین در توسعه سیاسی استان بسیار موثر خواهد بود.

وی به نقش اساسی دانشگاه در حل مشکلات مختلف استان اشاره کرد و افزود: انجمن های علمی می توانند حلقه اتصال بین دانشگاه و اجتماع باشند و در این زمینه مسائل و مشکلات جامعه را با مطالعات علمی و پژوهش ها مورد بررسی و کنکاش قرار داده و برای برون رفت از آنها راهکار ارائه دهند.

معاون استاندار ایلام گفت: یکی از مشکلات جامعه عدم ارتباط بین دانشگاه و جامعه است و برای رفع این گونه مشکلات در جامعه ما هیات های اندیشه ورزی متشکل از اساتید دانشگاه در حوزه های مختلف در استان تشکیل شده است و برای این هیات ها مسائل و معضلات مختلف اجتماعی را تعریف و از آنها راهکار خواسته ایم.

نوذری مهم ترین مولفه سیاسی استان بخصوص در دوران انتخابات را قبیله گرایی دانست و تاکید کرد: تلاش کرده ایم در این حوزه قبیله گرایی و تمرکز در ایل را به سمت شایسته گزینی سوق دهیم و در این راه انجمن علمی علوم سیاسی می تواند به عنوان یک سازمان مردم نهاد و علمی قدرتمند کمک های بسیار خوبی به استان داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.