به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در جمع خبرنگاران استان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: هدف اصلی دشمن القای حس ناامیدی در بین مردم و برجسته سازی نقاط منفی نظام در بین افکار عمومی است و برای تحقق این سیاست سعی آنها استفاده از ظرفیت رسانه ها است.

وی افزود: خبرنگاران در انعکاس و انتشار مطالب خود در رسانه ها باید دقت نظر کافی داشته باشند تا راه سوء استفاده ابزاری دشمنان از رسانه های جمعی و خبرنگاران مسدود و توطئه و تخطئه استکبار بر علیه نظام خنثی شود.

امام جمعه ایلام یادآور شد: خبرنگاران با توجه به رسالت خطیر و حساس خود نقشی تاثیرگذار در مدیریت افکار عمومی دارند و باید منعکس کننده نقاط قوت و عملکردهای مثبت مسئولان و خدمت گذاران نظام در رسانه های جمعی برای آگاهی رسانی به افکار عمومی باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: یکی از وظایف رسانه ها بیانگر دغدغه، خواسته و مشکلات مردم است و از مسئولان نیز مطالبه گر عملکردها و اقدامات دستگاه های مختلف باشند

وی افزود: انعکاس نقاط قوت و خدمات نظام در رسانه ها موجب افزایش امید و نشاط در بین مردم می شود و البته خبرنگاران باید با قلم و نگارشی زیبا، گیرا و قابل فهم برای عامه مخاطبان عملکردهای نظام و دغدغه های عمومی را مطرح کنند.

۷۱۷۲/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.