به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در نشست شورای راهبردی جمعیت استان اظهار داشت: امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و جنگ اقتصادی با تمام قدرت علیه ما اجرا می شود، در این شرایط مسئولان باید امید آفرینی کنند.
وی با تاکید بر اهمیت ارتباط تنگاتنگ مسئولان با مردم، افزود: مشارکت و همراهی مردم برای غلبه بر مشکلات و مقاومت در برابر دشمنان ضروری است.
استاندار ایلام تاکید کرد: شاید در شرایط سختی راحت ترین کار ممکن انتقاد، گله و شکایت باشد درحالی که مهم‌ترین کار امروز امید آفرینی با خلق فرصت‌ها و لحظات خوب برای مردم چون ایجاد اشتغال و رفع مسائل و مشکلات آنان است.
سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند خوب اشتغالزایی در استان، تصریح کرد: ظرف چند ماه آینده با شروع بکار چند پروژه مهم در استان چون پروژه نفتی آذر و سروک، پروژه دانان و دانا نزدیک به یک هزار و 200 فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می شود که این میزان چیزی غیر از برنامه های اصلی اشتغالزایی چون تسهیلات روستایی و فراگیر توسط دستگاه های ذی ربط است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار بکار بستن تحقیقات و پژوهش های انجام گرفته در حوزه های مختلف شد و گفت: در مورد مسائل مختلف از جمله در حوزه اجتماعی تحقیق و پژوهش های زیادی انجام شده و اینک وقت آن است که حاصل این تحقیقات را بکار ببندیم.
استاندار ایلام همچنین با بیان اینکه اعتبارات بسیار خوبی در حوزه آسیب های اجتماعی به استان اختصاص یافته است
، اضافه کرد: می طلبد دست اندرکاران امر برای استفاده مفید از آن اعتبارات برنامه های عملیاتی تعریف کنند.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.