رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: مردم با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ تهدیدات و تحریم‌های دشمنان نظام اسلامی را خواهند داد.

، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در آغاز جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد، با تبریک ایام خجسته و بزرگ دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی را افتخاری جاویدان برای تاریخ اسلام، تشیّع و ایران دانست.

وی با تأکید بر عظمت انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این ایام توسط دستگاه‌های تبلیغی در خور و شأن و بزرگی آن باشد.

هاشمی رفسنجانی همچنین متذکر شد که در بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، باید از انجام برنامه‌های کم‌محتوا و سخیف مانند بی‌سلیقگی در استفاده از ماکت‌های مقوایی که بعضاً می‌تواند مورد اعتراض مردم فهیم و سوءاستفاده دشمنان انقلاب نیز قرار گیرد، خودداری شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌های همگانی به ویژه رسانه ملی وظیفه ملی و تاریخی سنگینی در جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب و معرفی درست و واقعی دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

وی تأکید کرد که از متولیان امر تبلیغ انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌های مناسب و در خور شأن مناسب‌تری برای ایام گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با توجه به تأثیر زیاد حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، به راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: حضور حماسی و همه‌ جانبه تمام آحاد مردم در این راهپیمایی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه نیز قرار گرفت، حاکی از عمق عشق و وفاداری مردم به انقلاب و نظام اسلامی است.

وی افزود: حضور حماسی و گسترده مردم در صحنه، اثبات می‌کند که تفکر انقلابی مردم پس از گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی همچنان با طراوت مانده و کهنه نشده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با دعوت از مردم سراسر کشور برای حضور پر شور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن، این حضور را پاسخ مناسبی به مجموعه تهدیدها و تحریم‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی دانست

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.