به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ افزود: ‏بی‏ تردید اگر این مقاومت و مجاهدت‏ها نبود، امروز باید شاهد تسلط داعش و جریانات افراطی و تکفیری و تروریست‏ها که امنیت و آرامش منطقه را هدف قرار داده‏ اند، می‏ بودیم.
وی ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی با ارسال پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، اتمام عملیات آزادسازی بوکمال آخرین قلعه داعش را اعلام کرد. وی با اشاره به جنایات بی شمار داعش، این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت‏ ساز را به رهبری معظم انقلاب و ملت‏های منطقه تبریک گفت.
امام جمعه چهارباغ خاطرنشان کرد امام خامنه‏ ای(مدظله‏ العالی)، در جواب به نامه سردار هشدار دادند: آن‏هائی که با سرمایه‏ گذاری سنگین این توطئه شوم را تدارک دیده بودند، آرام نخواهند نشست و سعی خواهند کرد آن‏را در بخشی دیگر از این منطقه و یا به‏ شکلی دیگر دوباره به جریان افکنند.
امام جمعه چهارباغ با اشاره به سفر رهبرمعظم انقلاب به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، گفت: نوع نگرش و برخورد رهبری انقلاب با چنین حوادثی به‏ گونه‏ ای است که خود را واقعاً شریک در غم ها و رنج ها و آلام مردم می‏ دانند و لذا ضمن رصد و کنترل دقیق، خود نیز در متن شرایط و اوضاع قرار گرفته و مسؤولان امر را نیز برای خدمتی بیشتر و تلاشی مضاعف، تشویق و ترغیب می‏ کنند.
وی تصریح کرد: شکوه استقبال مردم در کنار سخنان آرامش‏ بخش رهبری عزیز انقلاب و ورود امام خامنه‏ ای به منطقه زلزله‏ زده به‏ واقع بهترین مرهمی بود بر زخم زلزله‏ زدگان و تسکین‏ بخش آلام مردم آسیب‏ دیده که با ادبیات گوناگون احساس خودشان را این‏گونه تابلو می‏ کردند.
محمدی در ادامه با گرامیداشت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، گفت: پنجم آذرماه سالروز تشکیل نهاد بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است که تشکیل بسیج مستضعفان، ارتش 20میلیونی به فرمان امام خمینی(ره) هوشیاری و درایت‏ بی‏ نظیر حضرت امام(ره) ازجمله اساسی‏ ترین عوامل در جهت خنثی‏ سازی توطئه‏ ها به‏ حساب می‏ آید.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.