به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه نظرآباد افزود: برای اینکه این اتفاق بیفتد سعودی ها همه زندانیانی را که به جرم مواد مخدر و تجاوز و... در زندان بودند را به شرط حضور در مقابله با جبهه مقاومت آزاد کرده و آنها را مجهز به سلاح کردند.
خطیب جمعه نظرآباد در ادامه به رشادت های سردار سرافراز قاسم سلیمانی در جریان نابودی داعش اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی در معرکه جهاد حضور محسوس داشت و توانست ملت های مختلف را دور هم جمع کند. در بحران پیش رو که همه مانده بودند چه بکنند ایشان به طور قطع اعلام کرد که تا سه ماه دیگر داعش وجود نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: این پیروزی حاصل مقاومت شش ساله در سوریه و سه ساله در عراق بود و البته لطف خدای عالم شامل شد. تصمیم هوشمندانه و صحیح نظام اسلامی، رهبری های پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب، حضور مرجع عالیقدر حضرت آیت الله سیستانی، جانفشانی رزمندگان مسلمان و سازماندهی هوشمندانه نیروهای ارتش و بسیج مردمی همه اینها موجب پیروزی عزتمندانه جبهه مقاومت شد.
امام جمعه شهرنظرآباد با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز و توفیقاتی که بسیج همواره داشته ولایت پذیری بوده که باعث درخشش بسیج شده است.
امام جمعه نظرآباد در ادامه از نوع دوستی ملت عزز ایران در کمک به حادثه دیده گان زلزله کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد و گفت: دیدار چهره به چهره مقام معظم رهبری با آسیب دیدگان و جلسات تصمیم گیری مؤثر و قاطعی که داشتند، سخنان آرامبخشی را که با مردم مطرح کردند، همه اینها مرحمی بر زخم زلزله زدگان و تسکین بخش آلام مردم عزیز منطقه بود.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.