سردار سید یوسف مولایی روز چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار ایرنا در خصوص نیمه کاره ماندن ساخت پل تقاطع غیرهمسطح، افزود: سپاه استان از ابتدای شروع به کار ساخت این پل، تا کنون 5 مکاتبه با شهرداری داشته است.
وی اظهار داشت: نیمه کاره ماندن ساخت پل روزگذر این تقاطع غیرهمسطح به دلیل تغییر مدیریت شهرداری کرج و ادامه ندادن کار توسط پیمانکار طرح است.
وی گفت: در حالیکه زمزمه هایی شنیده شده که سپاه شیطنت هایی داشته و نگذاشته است که این ساخت این پل به اتمام برسد در حالیکه پی کنی های لازم در محوطه سپاه برای ساخت دیوار جدید سپاه توسط پیمانکار قبل از این انجام شده است.
مولایی ساخت این دیوار جدید را به لحاظ امنیتی برای سپاه دانست و افزود: در صورت ساخت دیوار جدید توسط پیمانکار، دیوار قدیمی فورا تخریب می شود و کار ساخت پل ادامه خواهد یافت.
تقاطع غیرهمسطح شهیدان آجرلو با هدف پراکنده سازی ترافیک در میدان سپاه کرج و هدایت خودروها به مسیرهای منتهی به بلوار جمهوری و خیابان شهید بهشتی بدون ایستادن پشت چراغ قرمز ساخته می شود که به منظور بهره برداری از آن نزدیک به یک هکتار از کانون فرهنگی سپاه ناحیه کرج تلک و آزادسازی می شود.
پیرو این مصوبه در شورای شهر کرج، توافق نامه شهرداری با سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز جهت همکاری برای ساخت تقاطع غیرهمسطح شهیدان آجرلو مورد تصویب شورای شهر قرار گرفت.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.