حسین رحمانیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره در قالب درس پژوهی با گرایش آینده پژوهی و با رویکرد توسعه حرفه ای در مدارس استعداد های درخشان البرز با هدف توانمند سازی معلمان ، افزایش کارآیی ، توسعه دانش ، ارتقای مهارت و ایجاد نگرش ،بهبود فرآیند یادگیری در کلاس و در نهایت تحول در مدارس اجرایی شد.
وی با شاره به اینکه در این دوره 50 دبیر و مدیر مدارس استعدادهای درخشان تحت پوشش قرار گرفتند، خاطر نشان کرد: در این دوره استاد دانشگاه اصفهان در زمینه تدوین طرح درس ، اجرا ، مشاهده و تحلیل نتایج آن برای بهبود یادگیری دانش آموزان سخن گفت.
وی از درس پژوهی به عنوان یک تمرین توسعه ی حرفه ای یاد کرد و یادآور شد: در این برنامه معلمان در آن تشریک مساعی و همکاری می کنند تا یک طرح درسی را تهیه و اجرا کنند.
معاون پژوهش ،برنامه ریزی ونیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: شرکت در دوره های آینده پژوهی بهبود و اصلاح روش درس معلمان را در پی دارد.
رحمانیان تصریح کرد: این دوره با همکاری اداره برنامه ریزی و اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان به مدت 18 ساعت در دبیرستان شهید سلطانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزارشد.
وی تاکید کرد: مجهز شدن معلمان به تخصص مهم ترین راه رسیدن به کار کرد مطلوب در نظام آموزشی است لذا این دوره بر اساس درخواست مدیران نواحی هشت گانه آموزش و پرورش البرز در طول سال تحصیلی 97-96 برگزار می شود.
استان البرز حدود 463 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.