مسعود مهران نیا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هشتم آبان، روز شهادت محمدحسین فهمیده و 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار است که همچون ستاره ای فروزان هدایتگر نسل نوجوان و جوان امروز است.
وی اضافه کرد: شجره طیبه بسیج که با خون شهیدانی نظیر شهید فهمیده ها آبیاری شد ه محصولی چون شهید ان مدافع حرم همانند شهید محسن حججی داد.
وی بیان کرد: با توجه به همزمانی برنامه های هفته بسیج با سالروز شهادت محمدحسین فهمیده برنامه های امسال با رویکرد دانش آموز محوری و انقلابی دنبال می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه برای سازماندهی برنامه ها با مشارکت صد در صدی دانش آموزان، ستاد هایی در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان، نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری ، ورزشی، شب شعر و خاطره ، دلنوشته ای به شهید فهمیده ، سرود همگانی و شرکت دانش آموزان با فرم های تشکل دانش آموزی از جمله این برنامه هاست.
مهران نیا غبار روبی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش آموز ، برپایی نمایشگاه دانش آموزی با موضوع بسیج - ولایت مداری، برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی در مسبر راهپیمایی، قرائت بیانیه ، توزیع اقلام راهپیمایی، برگزاری کرسی آزاد اندیشی و مسابقه انشاء نویسی و نقاشی را از جمله برنامه های البرز ذکر کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در این هفته از معلمان و دانش آموزان بسیجی برتر در مسابقات علمی ، فرهنگی، حجاب و عفاف نیز تجلیل می شود.
مهرانی تاکید کرد: دانش آموزان البرزی در این هفته بار دیگر با امام ، شهدا ، ولایت و به ویژه دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده تجدید میثاق می کنند.
استان البرز حدود 463 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.