به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز محمد علی نجفی روزیکشنبه دردیدار با خانواده معظم شهیدان شعبانی افزود: خانواده معظم شهدا که در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی عزیزان خود را نثار کشور کرده‌اند، حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند.
وی ادامه داد: فرزندان این خانواده های عزیز در راه انقلاب و اجرای دستور امام فداکاری کرده و در این مسیر به درجه والای شهادت نائل شدند و امیدواریم خداوند سایه خانواده‌های والا قدر شهدا را برای ملت ایران مستدام دارد.
وی با بیان اینکه آرامش کنونی کشور مرهون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است گفت: دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان تجدید روحیه است.
استاندار البرز با تاکید براینکه خانواده شهدا از استوانه های عظیم انقلاب هستند، ادامه داد: دولت و دولتمردان خود را موظف به تداوم حرکت در مسیر عالمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی می دانند.
وی با بیان اینکه مسولان خود را خادمان خانواده شهدا می دانند، گفت: شهدای مدافع حرم نیز امروز با عشق در جبهه حق علیه باطل می شتابند.
شهید نادر شعبانی سال 64 در سن هجده سالگی جاوید الاثر شدند. برادر وی شهید امیر شعبانی نیز در سنن هفده سالگی، سال 62 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مادر این دو شهید والامقام نیز به دیار باقی شتافته است.
همچنین استاندار البرز در طی همین روز دردیدار با خانواده شهید پناهی اظهار داشت : حسن خلق،گذشت و ایثار خانواده های شهدا ستودنی است.
وی افزود: همه مسولان مشتاق هستند تا آرمان شهدا را دنبال کنند و در خدمت به آرمان های شهدا باشند.
استاندار البرز با بیان اینکه شهدای انقلاب از استوانه های نظام اسلامی هستند گفت: خود را موظف به حراست از آرمان های انقلاب اسلامی می دانیم.
مادر شهیدان پناهی که پس از شهادت فرزندانش مجموعه اشعاری سروده است، ابیاتی از این اشعار قرائت کرد که استاندار البرز پس از شنیدن سروده های مادر شهیدان پناهی دستور داد تا این سروده ها بصورت مجلد زیر چاپ برود.
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.