به گزارش ایرنا، عزیز اکبریان در یکصدو شصت و هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش کرج که در آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج برگزار شد، افزود: آموزش و پرورش از آن همه مردم است و تا جایی که می توانیم در جامعه فرهنگ سازی کنیم .
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به عنوان یک سیستم موثر در فرهنگ کشور سرمشق سایر دستگاه هاست ، یادآور شد: باید با همدلی و همزبانی کارها و امور حساس تعلیم و تربیت را پیش ببرد.
وی خاطر نشان کرد: باید در کارها از هرگونه تفرقه، افراط و تفریط پرهیز شود.
این نماینده مجلس تصریح کرد: در آموزش و پرورش با همت فرهنگیان فهیم و آگاه که سرمشق و الگوی جامعه هستند تا کنون اقدامات موثری در حوزه تعلیم و تربیت برداشته شده است اما این مجموعه عظیم برای ارتقاء سطح کیفی برنامه ها و فرهنگ سازی در جامعه نیاز به حمایت دارد.
اکبریان ادامه داد: نقش آموزش و پرورش در تمام زمینه‌های فرهنگی بی بدیل است و در واقع فرزندان این مرز و بوم در مقطعی از زندگی به دست این نهاد سپرده شده و 12 سال مورد تعلیم و تربیت قرار می‌گیرند.
وی گفت: باید به کمک آموزش و پرورش بیائیم تا در مدارس دانش آموزان با مهارت اجتماعی، فرهنگی و فردی آشنایی کامل پیدا کنند.
وی یاد آور شد: برای مصون‌سازی دانش آموزان در مقابل آسیب‌های اجتماعی باید بکوشیم.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه کنونی را برطرف سازد زیرا معلمان الگوهای مناسب و جزء امین‌ترین و با وثوق‌ترین افراد جامعه به شمار می‌روند، ادامه داد: آموزش و پرورش در استان البرز از جمله کرج مهاجر پذیر در بخش فضا و تجهیزات آموزشی نیاز به کمک دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.