به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیز گیر روز شنبه درنشست کمیسیون هماهنگی ، برنامه ریزی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ساوجبلاغ افزود:اکنون 24 واحد عرضه گاز 'ال پی جی ' غیر مجاز دراین شهرستان فعالیت دارند .
وی بیان کرد: سهمیه گاز مایع فقط برای منازل و روستاهایی است که فاقد شبکه گاز هستند این در حالی است این واحدها بدون نظارت گاز مایع را با قیمت های بالا به صاحبان برخی خودروهای گاز سوز می فروند.
وی بااشاره به اهمیت مبارزه با با قاچاق کالا و ارز اظهارداشت: معضلات و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی این پدیده در کشور به حدی رسید که رهبر معظم انقلاب توجه و اهمیت موضوع را یادآور شدند و در فرمانی همه دستگاه ها را ملزم کردند که مبارزه جدی با این معضل را در دستور کار خود قرار دهند.
فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه برای مقابله با معضل قاچاق کالا و ارز باید پیگیری و نظارت مستمر صورت گیرد ، افزود: هر یک از دستگاه های متولی برابر دستورالعمل و وظایف تشکیلاتی و ارتباط با جامعه هدف و به عنوان یک وظیفه ملی باید در قبال مضرات قاچاق کالا احساس مسوولیت نموده واقدامات مهمتری را مدنظر قراردهند .
وی با انتقاد از مسئول کار گروه فرهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گفت : متاسفانه عملکرد رضایت بخشی در این واحد ندیدم و انتظار داریم به بهانه نبود پول دست روی دست نگذارند ،شما مدیرهستید باید بتوانیداز ظرفیت های موجود استفاده کامل راببرید.
وی طرح سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالاها ،تعیین تکلیف دارو و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق و اشرافیت بیشتر بر سوخت را در فصل سرما مورد تاکید قرار داد.
6155/1535 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.