فرهاد منظوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال کمیته سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در13 مدرسه، برنامه آموزش مداخلات دانش آموزان پرخطر و در معرض خطر در 13 مدرسه و کارگاه توانمندسازی کارکنان در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در 17 مدرسه ناحیه 2 کرج تشکیل و برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در 190 مدرسه شهرستان فردیس نمایشگاه سیار پیشگیری از آسیب های اجتماعی برپا می شود.
وی افزود: طرح های مدارس مراقب در تمامی مدارس، مراقبت از خود در مدارس ابتدایی، مقابله با آسیب های اجتماعی در متوسطه اول و طرح عاری از خطر درمراقبت از خود در مقطع متوسطه دوم در طول سال تحصیلی اجرا می شود.
معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو کرج وشهرستان فردیس ارتقاء سلامت و آگاهی بخشی به عموم جامعه را از اهداف جشنواره سفیران سلامت دانست و بر لزوم اجرای هر چه بهتر این جشنواره و جشنواره های نوجوان سالم و ابتکارات و خلاقیت کارکنان که در جهت ترویج سلامتی برپا می شود، تأکید کرد.
منظوری افزود:طبق دستورالعمل پایگاه تغذیه سالم و نظارت هرچه بیشتر بر تغذیه سالم و ارائه الگوی تغذیه مناسب در مدارس اجرا می شود و این امر نیازمند مشارکت دانش آموزان به ویژه سفیران سلامت و شورای دانش آموزی در این زمینه است.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.