استاندار البرز با اشاره به اینکه توسعه و حمایت از طرح‌های دانش بنیان، تاکید مقام معظم رهبری و دولت است، گفت: به همین منظور کارگروه بررسیرفع موانع شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد در استان تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی صبح امروز در حاشیه بازدید از استارت آپ ها و مراکز رشد در پارک علم و فناوری استان، گفت: 

به جهت اهمیت شرکت های دانش بنیان، بازدیدی از این نمایشگاه داشتیم تا ماحصل تلاش های جهادگران محققان را که با حمایت بخش خصوصی  اجرایی شده است شاهد باشیم.

استاندار البرز با تاکید بر توسعه حمایت ها از شرکت های دانش بنیان افزود: به منظور رفع موانع فرا روی محققان، کارگروهی به دبیری پارک علم و فناوری تشکیل خواهد شد تا مراکز رشد و شکوفایی گسترش پیدا کند.

وی بیان کزد: با حضور روسا و مدیران، مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان بررسی و نسبت به رفع دغدغه ها اقدام خواهد شد.

استاندار البرز در ادامه با تاکید بر اینکه حمایت از علوم دانش بنیان و فناورانه مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت است، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز یکی از بحث های محوری در اقتصاد مقاومتی را به موضوع حمایت از  شرکت های فناور اختصاص داده اند و ما نیز در استان در قالب جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به این مهم خواهیم پرداخت.

وی افزود: با تلاش مسولان و همه کسانی که در بخش دولتی و خصوصی فعال هستند، باید آخرین تحقیقات محققان داخلی معرفی و زمینه فروش آنها فراهم شود.

استاندار البرز در حاشیه حضور در پارک علم و فناوری استان، نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و استارت آپ های استان را افتتاح کرد.

این نمایشگاه در 40 غرفه فناور و دانش بنیان دایر شده است.

 در کنار نمایشگاه دستاوردهای فناورانه استان، 17 واحد از استارت آپ ها و مراکز رشد نیز تازه ترین تحقیقات خود را معرفی و عرضه کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.