دادستان نظرآباد ضمن تایید قتل خانم معلم مفقود شده در کرج گفت: با وجود پاکسازی و 8 ماه پنهان‌کاری، قاتل شناسایی و به جنایت خود اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد قیومی درباره این پرونده اظهار داشت: خانم معلمی بهمن‌ماه سال گذشته و هنگام خروج از منزل به قصد ثبت‌نام در کلاس‌های دانشگاه کرج، مفقود شد که بعد از گزارش همسر وی، کار تحقیقات پلیس آگاهی آغاز شد تا اینکه اخیراً با سرنخ‌های به دست آمده، قاتل مشخص و به قتل اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: قاتل بعد از اقدامات فنی پلیس آگاهی، شناسایی و بازداشت شد که با توجه به تناقض‌گویی‌هایش ضمن اعتراف به  قتل خانم معلم، مشخص شد جنازه مقتول بهمن‌ماه در باغی که متعلق به قاتل بود دفن شده است. 

قیومی با اشاره به اینکه قاتل برای از بین بردن آثار جنازه در اردیبهشت‌ماه گذشته، بدن متلاشی شده را جمع‌آوری و در رودخانه‌ای می‌ریزد، خاطرنشان کرد: بعد از اعتراف قاتل، محل دفن که تا عمق 20 سانتی از سطح زمین بود، بررسی شد و تنها ستون فقرات، چند تکه استخوان انگشت و ناخن و موهای مقتول کشف برای تشخیص هویت ارسال شد.

وی اعتراف قاتل را برای این پرونده کامل دانست و گفت: این مرد بعد از ارتکاب جنایت، اقدام به فروش طلاهای مقتول کرده که با تمام این شواهد، قاتل بودن مرد جنایتکار مشخص و تعیین DNA برای تکمیل پرونده لازم است.

دادستان شهرستان نظرآباد هشدار داد: اگر کسی بخواهد دست به این جنایات بزند، دستگاه قضایی با همکاری عوامل انتظامی و کارآگاهان عاملان را با رمزگشایی جنایات شناسایی خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.