مسعود مهران نیا عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقه فرهنگی - آموزشی با هدف ارتقاء بهره وری و فرهنگ کاهش مصرف آب و مقابله با بحران کم آبی در بین دانش آموزان به زبان هنر به اجرا در آمده است.
وی اظهار کرد : دانش آموزان 6 تا 16سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند.
وی بیان کرد: دانش آموزان البرزی می توانند آثار خلاقانه هنری خود را تا 15 آذر ماه 96 با موضوع ' آب زندگی ' با الگو برداری از فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی به تصویر بکشند و به معاونان و مربیان پرورشی فعال در مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول این استان ارائه دهند.
وی با اشاره به اینکه در اداره کل آموزش و پرورش برای این مسابقه مهم یک دبیرخانه فعال شده است ،خاطر نشان کرد: داوران پس از ارزیابی آثار منتخب از نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش ، اقدام به انتخاب آثار برتر استانی می کنند.
مهران نیا تصریح کرد: به 20 اثر برگزیده استانی در دو بخش کودکان و نوجوان جوایز نفیسی اهدا می شود.
وی اضافه کرد: این مسابقه با همکاری شرکت آب و فاظلاب استان البرز در مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول برگزار اجرایی شده است.
وی تاکید کرد: به منظور آشنایی دانش آموزان و خانواده ها با فرهنگ استفاده مناسب از منابع انرژی به ویژه آب که از آن به عنوان مایه حیات نام برده می شود، از کارشناسان فعال در حوزه آب برای برگزاری نشست های آموزشی در مدارس البرز نیز در طول سال تحصیلی 97-96 دعوت به عمل می آید.
استان البرز بیش از 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.