به گزارش ایرنا، مراد مالمیر روز سه شنبه در صبحگاه مشترگ بسیج فرهنگیان استان البرز افزود : تقارن هفته دفاع مقدس ، ماه محرم و آغاز بهار تعلیم و تربیت نوید بخش پیام عاشورای حسینی در دفاع از ارزش های انقلابی و آرمان های امام راحل (ره) است.
وی اظهار کرد: این تقارن نوید بخش پیام عاشورای حسینی در دفاع از ارزش های انقلابی و آرمان های امام راحل (ره) است.
وی بیان کرد: حماسه مردان و زنان انقلابی در دفاع از میهن اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) که با رشادت و فداکاری و از جان گذشتگی در برابر متجاوزان حزب بعث و حمایت استکبار جهانی و حامیان غربی و شرقی آنها هیچگاه از خاطره ملت شریف پاک ثبت شده است ، هیچگاه از اذهان پاک نمی شود.
فرمانده کانون بسیج فرهنگیان البرز یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار ، شهادت و فرهنگ سرخ حسینیوظیفه همه آحاد جامعه است.
مالمیر خاطر نشان کرد: حماسه سازی ملت ایران ریشه در فرهنگ و بصیرت عاشورایی و قیام اباعبدا... الحسین (ع) دارد که امروز صدای این مقاومت در سراسر جهان در برابر نظام های فاسد و اشغالگر و حامیان متکبر و مستبد آنها شنیده می شود.
وی گفت: چند روزی است که بهار تعلیم و تربیت در کشور آغاز شده است که یکی از وظایف دست اندر کاران نظام تعلیم و تربیت را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ سرخ حسینی در بین آینده سازان ایران اسلامی است.
فرمانده کانون بسیج فرهنگیان حضرت قائم (عج) ادامه داد: اینک که در آستانه بهار تعلیم و تربیت قرار داریم یکی از وظایف اصلی همه آحاد جامعه به ویژه دست اندر کاران نظام تعلیم و تربیت ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ سرخ حسینی است .
مالمیر اضافه کرد: ما با داشتن مفاخر و دستاوردهای گرانبهای هشت سال دفاع مقدس نیازمند پذیرش مفاهیم فرهنگی غربی و شرقی نیستیم و مهمترین وظیفه بسیج فرهنگیان انتقال این ارزشها و فرهنگ اسلامی به نسل آینده ساز، مبارز با تهاجم فرهنگی و تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی به سبک زندگی غربی است.
وی تصریح کرد: جوانان بسیجی ولایتمدار با تکیه بر ارزش های اسلامی و توان بومی ایرانی خود در برابر همه تحریم ها، تهدیدات و فشارهای تحمیلی دشمنان در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، دفاعی و نظامی و ... علاوه بر ایستادگی، توسعه پایدار را هم رقم بزنند و همه اینها از برکت های دفاع مقدس است.
وی از همایش فرهنگیان و دفاع مقدس ، مسابقات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس و عاشورا ، نمایشگاه کتاب و لوازم التحریر ایرانی اسلامی ، مراسم عبادی قرائت زیارت عاشورا و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در دهه اول محرم و فضاسازی محیطی و تبلیغاتی با عنوان دفاع مقدس و بصیرت عاشورایی بعنوان دیگر برنامه های بسیج فرهنگیان استان البرز نام برد.
در این آیین فرهنگیان بسیجی البرز با امام و شهدا از جمله شهدای مدافع حرم تجدید میثاق کردند.
استان البرز حدود 50 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.