به گزارش ایرنا، اصغر نصیری روز سه شنبه در نشست با مدیران بخش های مختلف شهرداری کرج اظهار داشت: زمان آزمون و خطا به سر رسیده و حرکت ما حول محور برنامه های علمی و کارشناسی خواهد بود.
وی گفت که در ٦ ماهه دوم سال جاری نیز به دنبال عملیاتی شدن برنامه های تدوین شده سال جاری خواهیم بود و کارهای نیمه تمام نیز باید به سرمنزل مقصود می رسانیم.
نصیری با بیان اینکه اکنون امکانات و اختیارات و ابزار لازم برای انجام کارهای کلان و زیرساختی و تبدیل چهره کرج به یک کلانشهر حقیقی در اختیارمان قرار گرفته است و ما بیش از همه چیز به مدیران کاربلد و اهل فن نیاز داریم، بیان داشت: در همین زمینه طی بازه زمانی ٢ ماهه عملکرد مدیریت های مختلف شهرداری کرج بر اساس شاخص های کارشناسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا تصمیم لازم برای ادامه راه اتخاذ شود.
شهردار کرج با تأکید بر تحقق اتوماسیون اداری در تمام زیرمجموعه های این نهاد، خطاب به مدیران شهری گفت که موازین حقوقی و اداری باید در تمام سطوح مکاتبات درون و برون سازمانی رعایت شود و باید بدانیم که ما بالاتر از قانون نیستیم بلکه تابع آن می باشیم و باید عملکردمان ویترینی شفاف و قانونمدار باشد.
نصیری با بیان اینکه ما برای خدمت به مردم دور هم جمع شده ایم و فلسفه این رفت و آمدها نیز جلب حداکثری رضایت شهروندان است، گفت: از مدیران زیرمجموعه به جد در خصوص برگزاری منظم و مستمر جلسات دیدار مردمی و شرکت در برنامه های پرسش و پاسخ انتظار می رود و این مهم یک شاخص کلیدی در ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری خواهد بود.
وی اظهار داشت: ٤ کمیسیون راهبردی شامل تعیین وضعیت املاک، طراحی شهری و سیما و منظر شهری، طراحی و اصلاح شبکه معابر و تقاطعات و زیرساخت های شهری در دوره پنجم مدیریت شهری کرج در بدنه شهرداری فعال و به صورت منظم تشکیل جلسه خواهند داد تا رویکرد اقدامات و برنامه ها بیش از پیش علمی، جامع و هدفمند باشد.
شهردار کرج گفت: ایجاد فضای شاداب، خلاق و قانونمدار اداری و تقویت انگیزه کارکنان و ترویج ارزش های سازمانی و تلاش برای تحقق اهداف و سیاست های تبیین شده از جمله اولویت هایی است که مدیران ارشد و میانی شهرداری کرج باید برای تحقق آنها در بخش سازمانی خود تلاش نمایند.
نصیری از 2 روز پیش فعالیت خود را در شهرداری کرج آغاز کرده است.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.