به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد علی نجفی در مراسم تودیع و معارفه شهردار کرج که عصر روز جاری در محل سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، این مطلب را اعلام کرد و با بیان اینکه استان البرز از همه جهات دارای ظرفیت های خاص و استثنایی است به گذرگاه بودن منطقه برای 14 استان کشور اشاره کرد و‌گفت: وجود این پتانسیل ها ضرورت تلاش برای رفع معضلات بزرگ شهری از جمله معضل ترافیک را دو چندان می کند؛ بی شک رفع مشکلاتی از این قبیل با همکاری تمامی دستگاه های خدمت رسان صورت می گیرد.
این مسئول ضمن اعلام آمادگی خود برای همکاری با اعضای شورای پنجم و شهردار منتخب این دوره شورا جهت ارائه اقدامات جهادی و رفع معضلات شهری، عنوان کرد: قطعا همکاری همه دستگاه ها موجب پیشرفت همه جانبه شهر و توسعه پایدار آن می شود.
وی با اشاره به اینکه کلانشهر کرج چهارمین شهر بزرگ کشور است، تاکید کرد: اجرای اقدامات کلان در این شهرهمانند گذشته باید به صورت ویژه و جدی پیگیری شود.
استاندار البرز در ادامه به حاشیه نشینی در کلانشهرها اشاره و بیان کرد: استان البرز بیشتر از دیگر استان ها درگیر این معضل است و رفع آن از اولویت هایی است که در راس اقدامات ما قرار می گیرد.
نجفی در بخش دیگری از سخنان خود از تخصص، سابقه و تجربه اعضای شورای پنجم سخن گفت و افزود: قطعا با همکاری دستگاه های خدمات رسان می توانیم اقدامات شایسته ای که مسئولان قبلی انجام دادند را به نتیجه برسانیم.
این مسئول در پایان تکریم و تقدیر خود را به مسئولانی که طی سالهای مختلف مشغول فعالیت بوده و به مردم خدمت رسانی کرده اند همچنین به همه افراد مسئول که به جمع خدمت گذاران می پیوندند اهدا کرد و سخنان خود را به پایان رساند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 750385
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.