به گزارش خبر آنلاین و به نقل از خبر صدا و سیمای البرز،حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در این دیدار، با تبریک انتصاب دکتر نصیری به سمت شهردار کلان‌شهر کرج، گفت: اتحاد و انگیزه‌ی بالای اعضای شورای شهر و شهردار، نویدبخش فضایی مناسب برای بهبود شرایط و وضعیت شهر است.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نبود زیرساخت‌های مناسب مدیریتی در استان البرز و شهر کرج، تأکید کرد: همگرایی برنامه‌ها و وفاق کاری تمام دستگاه‌ها و مدیران، همچون استاندار، فرماندار، شهردار و سایر مدیران استانی و شهرستانی، از الزامات مدیریتی البرز و کرج است.
امام‌جمعه کرج با تأکید بر ترسیم چشم‌انداز و برنامه‌ی جامع مدیریتی برای شهر، تأکید کرد: کرج دچار نابسامانی‌های متعدد و متنوع است که بعضی از آن‌ها مانند معضل ترافیک، نیازمند برنامه‌ریزی عاجل و فوری هستند.
وی یادآور شد: طرح‌ریزی درآمدهای ماندگار برای شهر، مباحث فرهنگی، محله محوری و مسجد محوری، اصلاح ساخت‌وسازها، مسائل اجتماعی و اولویت‌سنجی این نیازها، از ملزومات توسعه‌ی کمی و کیفی شهر و ارتقای سطح شهروندی کرج نشینان هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به تلاش بعضی افراد و گروه‌ها جهت تحمیل منافع گروهی و یا مطامع شخصی به مجموعه‌هایی چون شهرداری، تصریح کرد: رعایت دقیق قانون در برابر خواسته‌های ناحق، وظیفه شما و بهترین روش پاسخ‌گویی به آن‌هاست و در این صورت، از حمایت بنده نیز برخوردار خواهید بود.
شهردار کرج هم به بیان سوابق اجرایی و برنامه‌های آتی خود پرداخت و گفت: به دنبال این هستیم که مسائل شهر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و نارسایی‌های موجود را با توجه ویژه پیگیری و اصلاح کنیم.
نصیری با تأکید بر دوری از حاشیه‌ها در فضای مدیریت شهری آینده کرج، افزود: ورود به حاشیه‌ها را اخلاقی نمی‌دانم و با اصرار بر عدم دخالت نگاه سیاسی در مدیریت شهر و ورود مجموعه‌ی شهرداری به چالش‌ها و حرف‌وحدیث‌ها، ان‌شاءالله حداکثر وقت و توان مجموعه شهرداری را برای خدمت به مردم به کار خواهیم گرفت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 749969
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.