به گزارش ایرنا، علی ترکاشوند عصر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار کرج با انتقاد و گلایه از برخی افراد درخصوص زیر سئوال بردن فعالیت های شهرداری کرج در مدت تصدی وی اظهار داشت:باید کاستی و خدمات در کنار یکدیگر دیده شود.
وی در این مراسم که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، گفت: مشروعیت خود را تبعیت از مصوبات قانونی شورا دانستیم و خارج از آن هیچ کاری صورت نگرفته است.
شهردار پیشین کرج اظهار داشت: تلاش فراوانی برای به ثمر رسیدن مصوبات شورا در کرج انجام دادیم .
وی افزود: در چهار سال گذشته فعالیت های گسترده ای در حوزه خدمات شهری و عمرانی کرج صورت گرفته که بهره برداری از چندین پروژه بزرگ عمرانی از جمله دستاوردها است.
ترکاشوند اظهار داشت: شهرداری یک مجموعه فرا دستگاهی است و بدون تعامل هیچ کار مهمی در این شهر انجام نمی‌شود.
وی گفت: طرح ساختار تفصیلی برای کرج دیده شده وبرای این کلانشهر چشم انداز 5 و 20 ساله ترسیم شده است.
شهردار سابق کرج اظهار داشت: اقدامات عمرانی چهار ساله گذشته کرج بی سابقه بوده است.
وی بیان داشت: با توجه به رکود صنعت ساخت وساز بودجه 600 میلیارد تومانی شهرداری کرج در سال 92 به 2هزارو 200 میلیارد تومان در سال 96 رسید که این امر بیانگر آن است که زیر بار مسئولیت رفته ایم.
شهردار پیشین کرج افزود: در چهار سال گذشته بسیاری از پروژه های نیمه تمام در کلانشهر کرج تکمیل شد که زیرگذر های حصارک ، مهرویلا، تقاطع های حافظ و حامی ، شهید سلطانی ، زیرگذر آیت الله هاشمی ، تقاطع میدان سپاه و تقاطع میدان ولی عصر (عج ) از جمله این اقدامات است.
در این که آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ، محمد علی نجفی استاندار البرز، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و شماری مدیران قضایی و اجرایی البرز حضور داشتند از خدمات چهار ساله علی ترکاشوند تجلیل و اصغر نصیری به عنوان شهردار کرج معرفی شد.
7410/ 6155 خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.