به گزارش ایرنا، محمود بهمنی روزشنبه درنشست شورای اداری استان البرز افزود: امروزشاهد آن هستیم که 6.6 درصد بیکاری دراین استان نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته درحالی که کارخانه ها ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی هستند.
وی ادامه داد: البرز متخصصان و نخبگان ملی و بین المللی بسیاری دارد که باید از این پتانسیل هم بهره کافی را ببریم.
بهمنی گفت: شناسایی مشکلات از جمله اقدامات ضروری است و اعطای صرف تسهیلات کافی نیست.
وی تاکید کرد: علاوه بربیکاری مردم به لحاظ معیشت نیز دچار مشکل هستند که تدبیر لازم را نیز باید دراین زمینه داشت.
نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی نیز گفت: البرز رتبه زیرساختی خوبی ندارد و باید تلاش های بیشتری برای رسیدن به استاندارد کشوری داشت.
عزیزاکبریان افزود: یکی از مشکلات این استان با وجود ظرفیت های بسیار بیکاری است که توجه ویژه ای را می طلبد.
وی ادامه داد: مهاجرپذیری بالای این استان نیازمند برنامه ریزی دقیق است که امروز به مشکلات آن در زمینه های مختلف افزوده است.
اکبریان گفت: فرصت های بالای استان البرز در سرمایه گذاری را باید مد نظر قرار داد و زمینه را برای تحقق این امر مهم فراهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های بالای صنعتی وتولیدی البرز تلاش هرچه بیشتر مسئولان را برای رفع معضل بیکاری و سرمایه گذاری بیشتر طلب می کند.
نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا مراقب رشوه گرفتن برخی از کارشناسان دربخش های مختلف باشند.
وی افزود: مردم باید در دستگاه اجرایی تکریم شوند و با تامین خواسته های آنان هرچه بیشتر رضایت این ولی نعمتان جلب شود.
نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز توان نظامی درصورت بی توجهی به بنیان های کشور از جمله تکریم و توجه به نیاز مردم تاثیر خود را نخواهد داشت.
وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری و دولت در تلاش هستند برای تقویت این بنیان ها و مدیران هستند که باید با آگاهی هرچه بیشتر به وظایف خود دراین زمینه گام بردارند.
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.