به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز شنبه در مراسم بازگشایی متمرکز مدارس استان البرز ضمن خیرمقدم به حضور معلمان و دانش آموزان افزود: البته خیرین تلاش های ویژه ای داشته اند ولی نیاز است در این بخش نیز اهتمام جدی تری صورت گیرد.
وی ادامه داد: باید جایگاه آموزشی استان را بسنجیم و در سال آینده شاخص ها را ارتقا داده و به صورت مرتب ارزیابی ماهانه و سالانه صورت گیرد.
وی گفت: باید همواره به خاطر داشته باشیم که هدف از تحصیل چیست، چراکه اگر خواهان جامعه ایده آل و تغییر هستیم باید از خود شروع کنیم، ساختن جامعه روشن در گرو آغاز تغییر از خود است.
نجفی افزود: داشتن روحیه نقادی و تفکر به جای سعی در نمره گرفتن صرف، باید مد نظر باشد، خودباوری و عزت نفس کلید هر موفقیت است و دانش آموز باید عزت نفس داشته باشد، همچنین تکیه بر نقاط قوت حائز اهمیت است.
وی خاطرنشان کرد: معلمان بدانند که سال های تحصیلی دوران حساسی برای دانش آموز است و رفتار و برخورد اولیای مدرسه نقش مهمی در پرورش شخصیت دانش آموزان دارد.
استاندار البرز ادامه داد: آغاز فصل رویش جوانه های امید و گشوده شدن درب گلستان ها همراه با شور، شوق و امید در دانش آموزان و همچنین تقارن این روز با آغازین روزهای محرم را گرامی می داریم.
وی گفت: موفقیت های فرزندان استان البرز در بخش های مختلف حاصل تلاش هایی مدیریتی و خود دانش آموزان است .
نجفی خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش استان بسیار حائز اهمیت است چراکه بحث هایی مربوط به مسائل حیاتی آموزش و پرورش و به خصوص ساخت مدارس را خواهیم داشت از این رو در اسرع وقت با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس و وزیر آموزش و پرورش درصدد رفع مشکلات کمبود مدارس برخواهیم آمد.
6155/1535 خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.