به گزارش ایرنا، حجت السلام جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه نظرآباد، خاطرنشان کرد: هر کجا آمریکا برای مقابله با ایران اسلامی وارد شده شکست خورده است. آنها در افغانستان و عراق نیز شکست خورده اند.
محسن زاده در ادامه افزود: امروز گروه های تکفیری و داعشی آخرین نفس هایشان را می کشند. در اتاق های فکر خودشان اقرار می کنند که واقعا ما چکار کردیم، هزاران کشته دادیم میلیاردها دلار هزینه کردیم و دست خالی برگشتیم.
خطیب جمعه نظرآباد تصریح کرد: آنها باید بدانند که در عرصه ی بین الملل دعوای کوچه خیابان نیست که فحش بدهند و فرار کنند، لذا می بینیم از این گفتمان رئیس جمهوری امریکا هیچ کسی استقبال نکرد.
امام جمعه نظرآباد گفت: کسانی که خودشان بمب هسته ای دارند، جمهوری اسلامی را متهم می کنند که به دنبال بمب هسته ای است. آنها بدانند که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغازگر نقض برجام نخواهد بود و هرکسی هم که بخواهد نقض کننده ی برجام باشد و از اجماع بین المللی بیرون برود، باید بداند که تاوان سنگینی را باید پرداخت کند.
وی در ادامه فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت و در هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن دفاع مقدس را گرامی داشت.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.