حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در حاشیه رژه نیروهای مسلح شهرستان فردیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: نماد حرکت انقلاب اسلامی و دفاعی که هشت سال جنگ تحمیلی علیه کشور ایران صورت گرفت، نشات گرفته از عاشورای امام حسین(ع) است و این حرکت بنیان و نهاد تمام حرکت های استشهادی و جهادی را گذاشت.
وی تصریح کرد: دفاع مقدس نشان داد که یک ملت اگر چه غریب و تنها باشد و از حداقل امکانات برخوردار، اما اگر روحیه شهادت طلبی در آن وجود داشته باشد به پیروزی خواهند رسید.
ایمانی بیان کرد: جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس برای ملت ایران یک خاطره به یاد ماندنی و جاودانه است و ملت ایران دیدند وقتی استقامت و پایداری کردند بر صدام و همه کشورهایی که پشت سر صدام بودند، غلبه کردند.
امام جمعه فردیس ادامه داد: در میدان نبرد امروز هم همین است، اگر همه متحد باشیم و پشت سر رهبری بایستیم و از آرمان ها و اهداف خود کوتاه نیاییم، دشمنان ایران دندان طمع خود را خواهند کشید و هیچ کاری از پیش نخواهند برد.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: این ملت همچنان پایدار خواهد ماند و نخواهد گذاشت آمریکا نقشه های خود را پیش ببرد و در موضوع جداسازی اقلیم کردستان نیز ناکام خواهد ماند چرا که ایران و کشورهای منطقه پای کار ایستاده اند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.