به گزارش ایرنا، صدها نفر از بسیجیان و نیروهای مسلح شهرستان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس به منظور نمایش آمادگی های خود و برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس از مقابل قرآن کریم و جایگاه رژه رفتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ در این آیین هدف از برگزاری مراسم با شکوه رژه در شهرها و استان های مختلف کشور را حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نمایش توانمندی نیروهای نظامی دانست.
سرهنگ محمدی افزود: هشت سال دفاع مقدس به دست مایه ای برای مقاومت و پایداری ملت بزرگ ایران علیه زورگویی کشورهای استکباری تبدیل شده است.
وی هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام دانست و افزود: ارزش های دفاع مقدس و رشادت ها و دلاورمردی رزمندگان اسلامی برای همیشه باید برای نسل های بعدی حفظ شود.
مدیر دانشگاه ولایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با تسلیت ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اقتداری بی پایان برای نظام اسلامی هستند و باید این اقتدار سال به سال افزایش یابد.
سردار حسینی مطلق افزود: ماه محرم و حرکت ایشان یک نقطه عطف است برای ما شیعیان تا خون ثارالله هست شعیه رنگ ذلت به خود نمی بیند و سر سازش با زور گویان را بر خود نخواهد تابید.
وی گفت: 72 یار امام حسین (ع)در مقابل انبوه لشگریان یزید مشخص بود راهی جز شهادت نیست و این چقدر شبیه جنگ 8 ساله ماست.
سردار حسینی گفت ما در 8 سال جنگ با تمام دنیا جنگیدیم و امروز جنگ ما شده 8 سال دفاع مقدس و این نتیجه پایمردی و رشادت رزمندگان ماست.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.