به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی در مراسم رژه نیروهای مسلح که صبح جمعه در میدان والفجر کرج برگزار شد، گفت: ما خود قربانی جنگ هستیم، ولی مقاومت و ایستادگی را همواره حفظ خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: ایران و نیروهای مسلح ایران برای همسایگان و دیگر کشورها تهدید نیستند، چراکه نیروهای مسلح ما آماده دفاع هستند، ملت و دولتمردان و نیروهای مسلح با دنیایی از امید به آینده نگاه می کنند و به سمت افق های روشن حرکت خواهند کرد.
نجفی با تسلیت ایام محرم، افزود: احترام و سلام ما تقدیم به خانواده معزز شهدا و ایثارگران، دلاوران ارتش قهرمان، قهرمانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی همیشه حاضر، بسیج خط شکن و تمامی کسانی که در دفاع مقدس شرف و عزت و سربلندی به ارمغان آوردند.
وی ادامه داد: مردمی که در سال های اولیه انقلاب به فکر ساماندهی انقلاب بودند مورد تجاوز ناجوانمردانه دشمن قرار گرفتند، از این رو یک بار دیگر 8 سال دفاع مقدس را بازخوانی می کنیم چراکه امروز با حضور مدافعان حرم همچنان افتخار آفرینی می کنند.
استاندار البرز گفت: دشمنان فکر می کردند ایران اسلامی را می توانند تصاحب کنند ولی آنها نتوانستند حتی اهداف انقلاب اسلامی را منحرف کنند، گرچه خسارت مالی و جانی فراوانی تحمیل کردند.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح این سرزمین اهل جنگ و تجاوز به کشورهای دیگر نیستند، ولی در برابر متجاوزان کوتاه نخواهند آمد.
نجفی افزود: 8 سال ایستادگی و پیروزی در مقابل دنیای غرب و استکبار با ایمان، اعتقاد، معنویت و ارتباط صادقانه با مردم و پیروی از ولایت فقیه و همدلی و برابری با نیروهای مسلح تحقق یافت.
استاندار البرز اضافه کرد: ایثار یعنی ایستادگی و فداکاری برای اجرای فرمانی که ریشه در منویات پیامبران و امامان دارد و منافع ملی ما می طلبد که همان روحیه استقامت را داشته باشیم.
وی گفت: حاکمیت کشور با رای مردم و فرماندهی ولایت فقیه بوده و نفوذ ما در منطقه تنها نفوذ فرهنگی و گفتمانی است و نیروهای این نظام که آغازگر جنگ نبودند، دلاورانه ایستادند، باید اکنون کنکاش کرد که متجاوزین 31 شهوریور 59 و دیکتاتورهای آن زمان کجا هستند؟
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.