به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی استاندار البرز عصر پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان ساوجبلاغ، با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با مسئولان ارشد کشور در این خصوص، افزود: رایزنی ها و مذاکرات لازم در این باره با دکتر جهانگیری معان اول رییس جمهوری، آقای سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و وزیران داشته ام، تا آزادراه شمال و بزرگراه همت به صورت ویژه تکمیل شود و در 8 ماه آینده هر دو بخش زیربار ترافیک برود.
استاندار البرز گفت: البرز به ویژه کلانشهر کرج و شهرستان فردیس، در این سال ها به جهت حجم بالای ترددها از 14 استان، بیشترین بار ترافیک را متحمل شده اند.
وی همچنین به ظرفیت های این استان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: مسیر توسعه البرز هموار است و تلاش می شود تا بهبود فضای کسب و کار به عنوان نخستین اولویت به این استان برگردد.
استاندار البرز به ارزیابی کلی خود از شرایط استان در این چند روز و برنامه های آتی پرداخت و گفت: مسیرهای مختلفی را برای این استان می بینم، بیکاری استان قابل قبول نیست و نرخ بالای 20 درصد زیبنده البرز نیست و باید شرایطی فراهم شود که فضای کسب و کار مفید در استان بهبود یابد.
وی بیان کرد: در بخش صنعت جای کار و توفیقات فراوان وجود دارد و در بخش کشاورزی هم ظرفیت ها مناسب است و باید بیشترین بهره برداری را از این ظرفیت ها ببریم.
نجفی با تاکید بر اینکه فرودگاه پیام نیز فرصت مضاعفی را برای این استان ایجاد کرده است،
اظهار داشت: تقویت بخش گردشگری نیز در اولویت کار قرار خواهد داشت.
استاندار البرز با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های گردشگری در استان، افزود: به موازت تکمیل راه ها، زمینه اقامت 20 میلیون مسافر در کنار تردد کنندگان ثابت از مسیرها پیش بینی خواهد شد.
نجفی بیان اینکه با آغاز بکار شهرداران طرح های توسعه شهری نیز با سرعت بیشتری پیگیری و اجرا خواهد شد، گفت: برای کاهش آلودگی هوا نیز بسته خدمتی را پیش بینی کرده ایم.
نجفی در ادامه با گرامیداشت هفته مقدس، اظهار داشت: این هفته یادآور رشادت ها و ایثارگری های جانبازان و آزادگان عزیز است، هفته ای که به ما یادآوری می کند که انقلاب اسلامی با رشادت ها و ایثار شهدای بزرگ شکل گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم و لزوم بهره مندی از فیوضات این ماه، افزود: امروز شاهد آن هستیم که مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهاد ادامه دار است.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.