به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اردبیل تصریح کرد: روند فعلی اعطای تسهیلات با گذشت نیمی از سال مقبول نبوده و انتظار همکاری بیشتری از بانک‌ها داریم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری ۲۱۲ طرح صنعتی متقاضی تسهیلات در سایت بهین یاب ثبت‌نام کرده‌اند و اعطای تسهیلات به ۱۵۸ طرح مورد پذیرش قرار گرفته است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان متذکر شد: ستاد تسهیل به صورت هفتگی جلساتی ترتیب داده و وضعیت اعطای تسهیلات را بررسی می‌کند اما تاکنون تنها هفت طرح موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

عاملی با تأکید به اینکه ۱۰۷ طرح متقاضی تسهیلات سرمایه در گردش بوده و فقط ۳۷ طرح با پیشرفت بالای ۶۰ درصد برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: مابقی طرح‌ها متقاضی تسهیلات نوسازی و بهسازی هستند.

وی با تأکید به اینکه اعطای تسهیلات از سال گذشته آغاز شده و خروجی مطلوبی نیز به دنبال داشته است، اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد در واحدهای دریافت‌کننده تسهیلات اشتغال تعدادی تثبیت و واحد تولیدی از رکود خارج شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان تأکید کرد: ضروری است جلسات کارشناسی و بررسی بانک‌ها تسریع شود تا در پایان سال بخش قابل قبولی از متقاضیان بتوانند تسهیلات دریافت کنند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 746922
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.