به گزارش ایرنا، ابراهیم طاهرنژاد روز پنجشنبه در نشستی که با حضور خبرنگاران به منظور اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، افزود: این آیین روز ششم مهرماه برگزار می شود.
وی اظهار داشت: برگزاری رژه‌ی یگان‌های نیروهای مسلح، کلنگ زنی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع)، برپایی نمایشگاه‌های رزمی فرهنگی با موضوع یادیاران، برگزاری مراسم‌های ویژه‌ی هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی شهر، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برگزاری یادواره‌های شهدا ازجمله برنامه‌هایی است که به همت خادمان شهدا و دیگر دستگاه‌های اجرایی باهدف بزرگداشت هفته‌ی دفاع مقدس در استان البرز به اجرا درمی‌آید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز هفته دفاع مقدس را بیانگر رشادت‌های مردانی از جنس ایثار و غیرت دانست و گفت : دوران دفاع مقدس پس از گذشت سال‌ها همواره چون گنجی پنهان، شکفته‌تر و درخشان‌تر خواهد شد.
وی افزود: زیباترین فصل از این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم‌اند که باصلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.
طاهرنژاد اضافه کرد: دفاع مقدس ؛ بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین رخداد کشورمان در طی سال‌های پس از انقلاب بوده و هست، دفاعی که کشورمان برعلیه نه ‌تنها عراق و آمریکا و اسرائیل می‌جنگید بلکه برعلیه کل دنیا ایستادگی کرد و در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های استکبار مقاومت شایسته‌ای کرد و به همگان نشان داد که ملت ایران اسلامی زیر بار زور و استکبار و تجاوز نخواهد رفت.
وی تأکید کرد: امروزه همه ما می‌دانیم که خودکفایی، آزادی، استقلال، امنیت و آرامش و تمامیت ارضی کشورمان را مدیون خون صدها هزار شهید هستیم و همیشه باید دفاع مقدس را ارج نهاده و به آن افتخار کنیم و چراغ راه آینده خود و آیندگان قرار دهیم.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.