سروان علی بابازاده روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: تمهیدات پلیس راه البرز برای تسهیل درعبور و مرور و سلامت دانش آموزان به ویژه مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی با ارایه آموزش به دانش آموزان همراه است.
وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد تیم های گشت پلیس راه استان البرز در زمان آغاز به کار و در ساعات پایانی فعالیت مدارس در نزدیک مدارس حاشیه راه ها حضور یافته تا عبور و مرور دانش آموزان با ایمنی انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز و منجر به ناامنی راه های منتهی به مدارس شوند به شدت و بدون اغماض برخورد می شود.
وی تاکید کرد: رعایت مقررات به ویژه در جاده های دو طرفه فرعی و روستایی در مسیرهایی که مدارس واقع شده اند بسیار ضروری است و رانندگان باید به این مهم توجه لازم داشته باشند.
بابازاده گفت: رانندگان نیز در ساعات فعالیت مدارس همکاری لازم با پلیس مدرسه برای روان سازی ترافیک و تسهیل درعبورو مرور داشته باشند.
وی گفت: پلیس راه استان البرز آمادگی دارد برای حضورکارشناسان در مدارس برای آموزش های ترافیکی اقدام کند و مدیران مدارس می توانند برای هماهنگی بیشتر با شماره تلفن 02621872085 تماس حاصل نمایند .
استان البرزدارای یکهزارو 450کیلومتر آزادراه ، بزرگراه ، راههای اصلی ، فرعی وروستایی است .
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.