علیرضا حسین‌نژاد در جلسه هماهنگی پرداخت مستمری خانوار کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال 100 میلیارد ریال مستمری به حساب 26 هزار و 8.8 خانوار کمیته امداد اردبیلی واریز شده است که اقدامات خیرخواهانه خیران در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی با اشاره به این که مستمری ماهانه برای رفع بخشی از نیازهای اساسی مددجویان پرداخت می‌شود افزود: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم برای ارائه خدمات مطلوب به مردم پیشگام عمل کرده و با محرومیت‌زدایی به تمامی اهداف خود برای رسیدن به جامعه‌ای بدون فقر و تنگدستی دست یابیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: به طور میانگین هر ماه 16 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت می‌شود که این مستمری برای تامین لوازم اساسی و مورد نیاز مددجویان در نظر گرفته شده که امیدواریم مشکلاتشان را تا حدی برطرف کند و بتوانند در این زمینه خواسته‌هایشان را برطرف کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در حال حاضر 23 هزار سالمند زیرپوشش کمیته امداد در استان وجود دارد که با مشکلات عدیده‌ای از جمله از کار افتادگی و کهولت سن روبه‌رو هستند که به همین منظور هم‌اکنون نیازمند یاریگری خیران برای کمک به نیازمندان و ازکارافتادگان هستیم تا بتوانیم برای حل مشکلاتشان چاره‌ای اساسی بیندیشیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین اهدافی که داریم این است تا نیازمندان را در مسیر خوداتکایی و خودکفایی قرار دهیم تا از این طریق از چرخه این مجموعه خارج شده و بتوانند در جامعه به استقلال و خودکفایی برسند چرا که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید مورد توجه واقع شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 746200
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.