به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، رحیم خستو، عضو شورای شهر این کلانشهر، پیش از آغاز دستور جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورا خواستار شفاف سازی میزان مطالبات شهرداری شد و گفت: اگر بتوانیم به هر شیوه ممکن، اعم از بخشودگی ایجاد تسهیلات و ... نسبت به جذب مطالبات اقدام نماییم، کمک بزرگی به درآمد شهرداری می شود.
عباس زارع، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه نیز در این رابطه اظهار داشت: در رابطه با مطالباتی که شهرداری کرج از نهاد ها، ارگانها و شهروندان دارد، تمام اطلاعات باید اخذ شود تا نمایندگان مردم در پارلمان شهری طی برگزاری یک جلسه در خصوص چگونگی وصول مطالبات تدابیری را اتخاذ نمایند و در صورت لزوم مشوق هایی برای انجام این مهم در نظر گرفته شود.
فرج اله ایلیات، عضو دیگر شورای شهر بیان داشت: افرادی هستند که حاضرند مطالبات بانک شهر از شهرداری را در قالب تهاتر تقبل نمایند به شرطی که املاک و اراضی که بدین منظور به این افراد اختصاص می یابد شامل تخفیف 23 درصد شود.
وی افزود: عدم پرداخت بدهی بانک شهر سبب افزایش سود بانکی شده است که این موضوع در بلند مدت موجب افزایش بدهی شهرداری خواهد شد و نیازمند اتخاذ تدابیر مناسب در این زمینه است.
رئیس کمیسیون بودجه در پایان از نمایندگان شهرداری خواستار شد ضمن ارائه لیست مطالبات شهرداری کرج به شورای شهر، طی تشکیل جلسه ای، در خصوص نحوه پرداخت بدهی شهرداری به بانک شهر راهکاری را اتخاذ نماید.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 739558
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.