به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، منصور وحیدی نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این خصوص گفت: قاعده افزایش حقوق بین مدیر و کارمند با توجه به توانایی مالی در اختیار مدیر است اما روالی در شهرداری کرج باب گردیده که بازتاب های نا خوشایندی را به همراه داشته و نحوه مدیریت کلانِ شهری را زیر سوال برده است.

وی با اشاره به پرداخت های نجومی به برخی از پرسنل شهرداری که ارتباط تنگاتنگ و نزدیک به مدیران بالادستی داشته اند اظهار داشت: این اقدام موجب بد بینی دیگر پرسنل و حتی شهروندان گردیده است.

وحیدی تاکید کرد: رعایت حق و حقوق پرسنل از وظایف اصلی شورای شهر است و این شورا در راستای حفظ عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.

در ادامه این سخنان فرج اله ایلیات نیز ضمن آنکه خواستار بررسی بیشتر این موضوع شد، مذاکره و بررسی های بیشتر با مسئولین شهرداری در این راستا را لازم دانست.

حسین محمدی رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر نیز در جهت شفاف سازی پرداختی های شهرداری به پرسنل خواستار ارائه گزارشی مبنی بر نحوه پرداختها شد تا بتوان به سطح متعارف پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل دست یافت.

در پایان لایحه مذکور با اکثریت آرا تصویب و مقرر شد تا زمان اعلام نتیجه کارشناسان و بررسی های بیشتر پرداخت های نامتعارف شهرداری لغو گردد.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 736418
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.