بهنام بهداروند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد اعضای این شرکت تعاونی ها سه هزار و 363 نفر است که از این تعداد 122 نفر زن و سه هزار و 241 مرد هستند.
وی ادامه داد: در هفته تعاون از سه تعاونی برتر شهرستان فردیس از جمله تعاونی صنایع دستی گنجینه هنر، شرکت تعاونی تانکرداران و نفتکش و شرکت تعاونی تاکسیرانی در استان البرزتجلیل شد.
وی اظهار داشت: با توسعه تعاون علاوه بر توسعه اشتغال و کاهش بیکاری به دلیل قدرت بخشیدن به سرمایه های خرد و ناکارآمد،فقر شکاف اقتصادی و تبعیض که آزاردهنده ترین نمودهای اقتصاد سرمایه داریست در کشور ریشه کن خواهد شد.
بهداروند افزود: دراجرای تشکیل و راه اندازی تعاونی های روستایی برای اولین بار در شهرستان فردیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلاس توجیهی و آموزشی در این خصوص با همکاری سپاه قرار گاه امام رضا(ع) شهرستان فردیس با حضور60نفر از بسیجیان و کارآفرینان شهرستان فردیس برگزار کرد.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس گفت : طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی بدون سقف شهرستانی و بدون محدودیت در فردیس اجرا می شود.
بهداروند افزود: کارفرمایان صنایع ، کارگاه ها و واحدهای صنفی می توانند با تکمیل مدارک در سامانه کارورزی karvarzi.mcls.gov.ir/ با دسترسی به اطلاعات کارورزان ثبت نام شده شهرستان فردیس از مزایای طرح استفاده کنند.
وی با اشاره به فعال شدن کامل سامانه کارورزی گفت : فارغ التحصیلان دانشگاهی شهرستان فردیس که به دنبال کسب تجربه هستند بهترین گزینه را در اجرای طرح کارورزی با ثبت نام در این طرح بدست خواهند آورد که پس از طی دوره 9 ماهه کارورزی در صورت عدم جذب در آن واحد مدرک 9 ماه سابقه کار را کسب و در این مدت کمک هزینه کارورزی را به عنوان یارانه اشتغال از بودجه دولت دریافت خواهند کرد و بیمه حوادث خواهند شد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.