به گزارش ایرنا، مسئول روابط عمومی سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان البرز روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: پنجمین دوره مسابقات علمی دانش کاپ و نخستین المپیاد آموزشی صنعتگران رباتیک و مکاترونیک به میزبانی استان البرز 23 شهریور ماه برگزاری می شود.
پویا پارسا با اشاره به اینکه اختتامیه این برنامه 25 شهریور است، افزود: : مرکز آموزش های تخصصی خانه صنعت و معدن البرز و کانون فرهنگی و تربیتی استانی شهید فهمیده برگزار کنندگان این برنامه هستند.
وی به محورهای مسابقات اشاره کرد و گفت: رباتیک، هوا فضا، سازه های ماکارانی، شیمی آزمایشگاه، در 3 بخش دانشجویی، دانش آموزی و آزاد، با حضور مخترعین و پژوهشگران استان های البرز، تهران و قزوین برگزار می شود.
پارسا با بیان اینکه کانون فرهنگی و تربیتی شهید فهمیده دبیرخانه مسابقات و المپیاد می باشد، خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، باشگاه ملی رباتیک دانش آموزی (روبوکانون)، سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری البرز،مرکز رشد و خلاقیت شهید احمدی روشن و ... از حامیان و برگزارکنندکان این برنامه هستند.
پارسا با اشاره به اینکه به تمامی شرکت کنندگان گواهینامه ی حضور اهدا خواهد شد، بیان کرد: در مراسم اختتامیه نیز از کارآفرین برتر، مخترع برتر، پژوهشگر برتر و نخبه ی برتر نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی ادامه داد: مراسم اختتامیه با حضور مسئولین عالی رتبه کشوری و استانی برگزار خواهد شد.
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان البرز اظهار کرد: با توجه به نام گذاری استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور توسط وزیر ارتباطات، این مسابقات در این استان و در جهت پیشبرد اهداف عالی علمی و صنعتی کشور و شناسایی پژوهشگران این عرصه و جهت دهی و تقدیر از برگزیدگان برگزار می شود.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.