سرهنگ محمدکارگر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با فعال کردن گشت های غیر محسوس و کنترل محورهای مواصلاتی و با بکارگیری توان حداکثری نیروها، ماموران شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فردیس موفق به شناسایی یک دستگاه اتوبوس ولوو شدند که اقدام به حمل کالاهای قاچاق از شهرهای مرزی به این شهرستان کرده بود.
وی گفت: همچنین در ادامه ایست و بازرسی ها و کنترل محورهای مواصلاتی ماموران به یک دستگاه کامیونت هیوندا حامل بار کاه که از مرزهای غربی کشور به سمت شهریار در حرکت بود مظنون و پس از متوقف کردن خودرو با توجه به تناقض گویی راننده و عدم ارائه بارنامه کامیون را به همراه اتوبوس جهت بازرسی کامل به پلیس آگاهی منتقل کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: با بررسی اتوبوس تعداد سه هزار و 400 ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بودند و در بازرسی از کامیونت با توجه به تخلیه بار کاه تعداد 480 فلاسک خارجی کشف شد.
کارگر افزود: اجناس مکشوفه که جمعا به ارزش 270 میلیون ریال بود به جهت عدم ارائه اسناد و مدارک گمرکی به سازمان جمع آوری اموال تملیکی تحویل و اتوبوس و کامیونت به پارکینگ انتقال و متهمان پس از انجام تحقیقات اولیه به اداره تعزیرات حکومتی استان البرز معرفی شدند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.