به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز چهارشنبه در دیدار مردمی استاندار البرز در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک وحدت فردیس با تبریک هفته دولت، افزود: باید دولت حمایت شود تا بتواند هر روز خدمات ارزشمندتری را به مردم ارائه دهد.
وی خاطرنشان کرد: فرمانداری فردیس فقط یک معاونت دارد و معاونت اداری مالی، برنامه ریزی و عمرانی ندارد و باید تکلیف این معاونت ها مشخص شود تا این شهر با قدرت بیشتری به پیشرفت برسد.
امام جمعه فردیس گفت: انتظار تقویت بیشتر دستگاه های اجرایی را داریم چرا که اگر فرمانداری ضعیف باشد، این ضعف به استانداری و بدنه دولت منتقل می شود.
ایمانی گفت: در گرامیداشت هفته دولت استاندار البرز به شهرستان فردیس سفر کردند که به طور قطع منشا خیر و برکت برای این شهرستان خواهد شود. اگر حمایت های استاندار نبود انتخابات شوراها در فردیس برگزار نمی شد امروز از داشتن شورای شهر و شهرداری مستقل در فردیس محروم می شدیم.
وی به انتخاب اولین شهردار فردیس در هفته دولت اشاره کرد و افزود: سرپرستی شهردار فردیس تایید شده است و امیدواریم استاندار البرز کمک کنند تا هر زودتر حکم شهردار فردیس از سوی وزرات کشور ابلاغ شود.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.