فریده بزنی بیرانوند*: شهرداری کرج با حجم بالایی از امکانات و پتانسیل های مادی و انسانی در مثابه خودروی مجهز و آماده حرکتی می باشد که شورای شهر در جایگاه هدایت و حرکت دهی به آن قرار گرفته است و اگر شورا و شهرداری در نظارت و اجرا عملکرد معقولی را به نمایش بگذارند، بی شک قطار خدمت رسانی به سر منزل مقصود خواهد رسید و وکلای ملت را نیز رو سفید می کند.
به باور کارشناسان، در صورتی که نمایندگان بر آمده از لیست انتخاباتی امید در طول 4 سال آتی موفق به حفظ فضای وحدت و تعامل و همکاری شوؤن و روح اقدام و عمل را نیز به بدنه شهرداری کرج تزریق کنند، بی شک مردم خاطره ای مثبت از یک اعتماد طلایی و ارزشمند را به ذهن می سپارند و در دوره های آتی نیز به چنین انتخابی تن می دهند.
بی شک شورا نماد رشد و توسعه هر منطقه است و با مشارکت مردم، شورا و سایر دستگاه ها می توان شهری زیبا و توسعه یافته داشت. شوراها باید خود را مسئول در برابر رأی مردم که هر رأی، برگ اعتمادی به آنها است بدانند و با جدیت و پشتکار به حل مسائل شهری بپردازند.
مردم با رأی و انتخاب خود وظیفه سنگینی را در جهت اعتلا و آبادانی شهری بر دوش منتخبین گذاشته اند که با عملکرد مناسب می توان جوابی شایسته به اعتماد مردم داد.
از سوی دیگر یکی از مهمترین معیارهای توسعه یافتگی یک کشور میزان اهمیت و اعتبار آن کشور به زنان جامعه است و امروز برای تحقق توسعه یافتگی اجتماعی و عدالت اجتماعی باید به زنان فعال اهمیت و اعتبار بخشید تا سازندگی را شاهد باشیم.
نقش زنان در توسعه اقتصادی و اجتماعی بسیار مهم بوده و قطعا در تحول همه جوامع انسانی زنان جامعه عاملی بنیادی محسوب می شود. امید است با فعالیت های مستمر زنان در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی تحولات عظیم و گسترده و موفقیت های روز افزون را شاهد باشیم.

*خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 728467
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.