ابوالفضل شاه بیگ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دانش آموز در بیست‌ و چهارمین دوره از رقابت‌های بین‌المللی شطرنج ابوظبی شرکت کرد و در گروه زیر 14 سال توانست عنوان قهرمانی تورنمنت را در این دوره از مسابقات از آن خود کند.
وی اظهار کرد: امیر محمد رسولی مهرجردی در رقابت با حریفانی از سراسر جهان
پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد.
وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات نمایندگانی از 33 کشور در باشگاه شطرنج و فرهنگ ابوظبی به رقابت باهم پرداختند.
شاه بیگ یاد آور شد: امیر محمد رسولی مهرجردی با برخورداری از استعداد بالا، پشتکار، علاقه ، هدایت مربیان خوب و دلسوز کرجی در مدت کوتاهی موفق به کسب عناوین مختلفی ازجمله عنوان قهرمانی درجام اندیشمندان دراسفندماه سال 93شد.
وی کسب عنوان قهرمانی در جام فکر برتر استان البرز در سال 94 ،نایب قهرمانی رده های سنی استان در سال 95 ، مقام سوم زیر 14 سال مسابقات قهرمانی استان البرز در سال 95 و جام فجر البرز زیر 14 سال در سال 95 را از دیگر توفیقات این دانش آموز در عرصه ورزش ' رشته شطرنج ' نام برد.
وی از کسب عنوان قهرمانی لیگ رده های سنی استان البرز در سال 95 ، مسابقات ورزشی دانش آموزی منطقه 4 کرج در سال 95 ، مقام دوم در ماده ی تیمی شطرنج دانش آموزان البرز در سال 96 و زیر 14 سال استان البرز در سال 96 بعنوان دیگر مقام های کسب شده توسط این دانش آموز البرزی در رشته شطرنج یاد کرد.
وی خاطر نشان کرد: این دانش آموز از مدرسه استعدادهای درخشان شهید باهنر 4ناحیه 4 برای ایران اسلامی و البرز افتخار آفرینی کرد.
2819 / 6155خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.