به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز یکشنبه به مناسبت هفته دولت با حضور در بخش چندار در دیدار با خانواده جانباز آزاده رضا گلدار، خانواده شهید محسن خرمندار، جانباز 30 درصد نعمت الله چهارگل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران افزود: آثار و برکات اقدامات و جانفشانی های ایثارگران همواره در تارک تاریخ جمهوری اسلامی ایران می درخشد.
وی با بیان اینکه تنها با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل می توان درک درستی از ایثار شهدا و جانبازان داشت ادامه داد: امید است تک تک آحاد مردم و مسئولان نظام با پیروی از راه و آرمان های شهدا حرکت کنند.
حقیقی گفت: اکنون جمهوری اسلامی به دلیل رشادت ها و ایثار شهدا و تبعیت از آرمان های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری با اهتمام مسئولان نظام به جزیره ثبات در جامعه تبدیل شده و به رغم آشوب هایی که در منطقه وجود دارد، مردم ایران اسلامی در آرامش و امنیت به سر می برند.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران با حضور 73 درصدی پای صندوق های رای به دنیا اثبات کردند که همچنان به آرمان های نظام پایبند هستند افزود: امسال به مناسبت هفته دولت در استان البرز 267 پروژه با اعتباری بیش از 893 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
معاون استاندار به روند پروژه ها و اعتبارات سفر رئیس جمهوری به البرز اشاره کرد و اضافه داد: در این سفر 44 پروژه با 994 میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب شد که بر اساس تعهدات صورت گرفته سال گذشته بیش از 30 درصد اعتبارات با پیشرفت متوسط 40 درصدی پروژه ها محقق شده است.
وی اقدامات صورت گرفته در حوزه راه های استان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: این امر 29 کیلومتر آزادراه تهران-شمال در البرز قرار دارد همچنین پروژه ادامه همت و روند اتمام راه آهن کرج-هشتگرد از جمله اقدامات صورت گرفته است.
حقیقی افزود: در هفته دولت یک واحد تولیدی که اقدام به تولید 45 نوع دارو کرده که 2 نوع آن برای نخستین بار در کشور تولید می شود، به بهره برداری رسیده که این توفیق ارزشمند را ارج می نهیم.
همچنین طرح های عمرانی بخش چندار با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
معاون استاندار البرز با حضور در بخش چندار ضمن گلباران مزار شهدای کردان با آرمان های شهدا بویژه شهدای مدافع حرم تجدید میثاق کرده و در مراسم افتتاح و بهره برداری طرح های عمرانی این بخش حاضر شد.
افتتاح پروژه روکش آسفالت بلوار شهدای کردان به مساحت 6 هزار و 100 متر مربع با اعتباری حدود یک میلیارد و 70 میلیون تومان صورت گرفت.
جدول گذاری و آسفالت خیابان به مساحت 7 هزار متر مربع با اعتباری حدود 400 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و شهرداری به بهره برداری رسید.
بلوار خوروین نیز با اعتباری حدود 700 میلیون تومان از محل دهیاری و خودیاری و 220 تن قیر رایگان با حضور سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افتتاح شد.
در پایان نیز از نمایشگاه دستاوردهای ادارات، شهرداری ها و دهیاری های بخش چندار بازدید بعمل آمد.
6155/1535 خبرنگار :حکیمه کشاورز** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.