به گزارش ایرنا، سید تقی نوربخش روز یکشنبه درآیین گشایش مرکز جامع تصویر بداری و هتلینگ بیمارستان فوق تخصصی البرز در کرج افزود: در سازمان تامین اجتماعی و در دولت یازدهم، چند راهبرد اصلی در بخش بیمه ای سازمان داشتیم که تحت تاثیر وضعیت جغرافیایی کشور با مشکلاتی بسیار روبرو شدیم.
وی ادامه داد: به رغم اینکه بیش از 4 هزار میلیارد تومان فقط مستمری در ماه پرداخت می کنیم و منابع سازمان تحت تاثیر مشکلاتی است که بنگاه های اقتصادی و کار فرمایی دارند لیکن حتی یک روز هم طی چهار سال گذشته ، مشکلات به بیمه شدگان منتقل نشده است.
وی اظهار داشت:در بخش درمان 2 راهبرد اصلی در سال های اخیرداشتیم، نخست توسعه مراکز درمانی در مناطق محروم و کم برخوردار بود.
نوربخش گفت: راه اندازی بیمارستان های ایلام، زابل ، بیرجند و اهواز وآغازساخت بیمارستان های دزفول و آبادان در 4 چهار سال گذشته به رغم تنگناها انجام شد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: تمام اقدامات اجرایی سازمان در بخش درمان سرپایی و بستری در مناطق محروم و برخوردار با توجه به تعداد بیمه شدگان به خوبی پیش برده ایم.
وی گفت: در برخی از مناطق محروم مانند استان های مرکزی، لرستان و کردستان طی این چهارسال به اندازه کل تاریخ تامین اجتماعی مراکز درمانی ایجاد شد.
نوربخش اظهار داشت: در لرستان چهار مرکز جدید درمانی ایجاد شد که قبل از دولت یازدهم چهار مرکز در این استان وجود داشت.
وی افزود: راهبرد دوم سازمان تامین اجتماعی ، کیفیت بخشی به خدمات در چهار سال گذشته بوده است .
وی ادامه داد: به لحاظ وسایل هایتک در مراکز درمانی تامین اجتماعی به اندازه 10 سال کار شده است.
وی افزود: مرکز درمانی که اکنون در بیمارستان تامین اجتماعی البرز مستقر درکرج بهره برداری شد به لحاظ مدیریت مرکز تصویر برداری و کیفیت این دستگاه های در کشور بی نظیر است.
وی اظهار داشت: برای به کار گیری این دستگاه های از تولید داخلی حمایت کردیم و پیشرفته ترین تجهیزات تصویر برداری از امکانات داخلی استفاده شده است .
وی گفت: مهمترین راهبردسازمان تامین اجتماعی این است که اعتماد خود را در بین مردم دو باره بازیابی کند.
مدیرعامل تامین اجتماعی اظهار داشت: طرح تحول سلامت که در رفع دغدغه های درمانی مردم نقش بسزایی داشته سازمان تامین اجتماعی و سازمان های بیمه گر به عنوان تامین کننده منابع آن اقدامات گسترده ای انجام دادند البته مانند هر طرح دیگر نیاز به اصلاحات لازم است .
وی گفت: دغدغه ای جامعه بیمه شده کارگری کشور دارند که بحث های ساختاری و ادغام و انفکاک است که در دوره های گذشته مطرح بوده و نمایندگان آنان نظرات خود را مطرح کرده اند.
وی اظهار داشت: بخش درمان جزء لاینفک تامین اجتماعی است و برای ایجاد امنیت خاطر بیمه شدگان باید این بخش ادامه حیات بدهد تا ما بتوانیم در جهت رفع این دغدغه ها گام های موثری برداریم .
7410/ 6155 خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.