علی خیلدار روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: انجمن هایی که در استان فعال هستند به خصوص هنرهای نمایشی و موسیقی می توانند به صورت رایگان از تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز استفاده نمایند.
وی اضافه کرد:پیش از این ، انجمن های هنری برای استفاده از تالار سیروس صابر ملزم به پرداخت مبلغی بودند که به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، استفاده رایگان از این تالار به عنوان هدیه به این انجمن ها اهدا می شود.
خیلدار گفت: این اقدام با هدف حمایت و تشویق هر چه بیشتر از انجمن های هنری استان البرز صورت می گیرد.
وی ادامه داد: یکی از سیاست های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز حمایت گسترده تر از فرهنگ و هنر در استان است که به همین منظور آمادگی همکاری هر چه بیشتر با کلیه انجمن های هنری در استان فراهم شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: هنرمندان در تمامی عرصه ها نیازمند حمایت برای ادامه فعالیت های خود هستند و با توجه به تاثیر پذیری که این قشر بر روی تمامی اقشار جامعه دارند نیاز است که اقدامات گسترده تری برای ادامه روند فعالیت این افراد صورت گیرد.
خیلدار اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان پایگاهی برای این قشر فرهیخته جامعه محسوب می گردد به همین منظور درب های این اداره برای تمامی انجمن های هنری و هنرمندان باز است و هنرمندان البرزی می توانند از خدمات و امکانات آن استفاده نمایند.
وی با بیان اینکه جایگاه فرهنگ و هنر جایگاهی بسیار والا است گفت: هنرمندان البرزی می توانند از این به بعد با استفاده رایگان از تالار سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز هر چه بیشتر و با انگیزه بیشتری در ارتقای فرهنگ این مرز و بوم تلاش نمایند.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.