به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، صبح امروز، 4 شهریور ماه سال جاری، شورای برنامه ریزی شهرداری کرج با حضور نمایندگان مردم در پنجمین دوره پارلمان شهر برگزار و از سوی رئیس شورای اسلامی شهر، سرپرست این دستگاه معرفی شد.
این جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام الله قرآن مجید آغاز شد و پس از آن مصطفی رضا حسینی قائم مقام شهردار کرج ضمن عرض خیر مقدم به فرماندار و اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی این کلانشهر، به معرفی معاونان، مدیران سازمان های تابعه، مدیران مناطق، مدیران ستادی دستگاه مذکور پرداخت
در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر کرج از زحمات و تلاش های صادقانه نمایندگان مردم در دوره چهارم شوراها و شهردار این کلانشهر در راستای پیشبرد اهداف شهری و توسعه عمرانی شهر، طی چهار سال گذشته قدردانی کرد و برای آنها آرزوی موفقیت روز افزون را داشت.
محمد نبیونی اظهار داشت: در حال حاضر موضوعی که برای نمایندگان مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر حائز اهمیت است خدمات رسانی بی وقفه و مضاعف بر اساس خواسته های شهروندی می باشد و این امر با جدیت هر چه تمام و با معرفی سرپرست دستگاه مذکور از امروز دنبال می شود.
این مسئول ارشد شهری ادامه داد: در این دوره برآنیم تا بیش از پیش از پتانسیل و ظرفیت نیروهای فعال، جوان و بانوان در بدنه مدیریت شهری کرج بهره مند شویم و با همکاری صمیمانه پرسنل خدمات گسترده ای را به شهر و شهروندان ارائه دهیم.
وی خاطر نشان کرد: بزودی اعضای کمیسیون ها شورای اسلامی شهر از سوی نمایندگان مردم انتخاب می شوند تا روند کاری این مجموعه با شتاب بیشتری نسبت به قبل ادامه داشته باشد و پویایی شهر محقق گردد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 724966
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.