به گزارش روزجمعه ایرنا، اصغر نصیری روز جمعه با صدور بیانیه ای تاکید کرد: در طول حیات بشری لحظات و ایامی است که به جهاتی، منزلت یافته و در اذهان و صفحات تاریخ به یادگار می ماند تا تجربیات گرانسنگی را فراروی خود داشته باشیم.
در بیانیه شهردار جدید کرج آمده است: در صفحات مشعشع و سینه فراخ تاریخ، مناسبات و رویدادهای بسی تلخ و شیرین وجود دارد که سرشار از پند و حکمت برای نیک اندیشان به شمار می رود و در جغرافیای مکانی و در زمانه ما، شوراهای اسلامی شهر و مدیریت نوین شهری از جمله این رویدادهای اجتماعی است.
آغاز به کار دوره پنجم شوراهای اسلامی در سراسر کشور در یک فضای همدلی به همه ما پیام همراهی و تعامل می دهد که مطالبات بحق شهر و شهروندان را در همین فضای همدلی و تعامل به سرانجام رسانیم.
واقعیت این است که استان البرز و کلانشهر کرج قابلیت ها، توانمندیها و استعدادهایی دارد که به همه ما تکلیف می کند در یک همکاری بین بخشی و فرابخشی به گونه ای حرکت کنیم که نتیجه آن رضایت و افزایش امید به زندگی باشد. به عنوان شهردار منتخب کلانشهر کرج به این نکته اذعان دارم، زمانی می توان موفق شد که در کنار مشارکت و همکاری مردم باور داشته باشیم که دستگاهها و نهادهای مستقر در استان, هرکدام منشاء بسیاری از خدمات و تصمیمات هستند و تعامل و جلب حمایت با آنها می تواند چرخه خدمت به شهر کرج و استان البرز را تکمیل کند.
همه ما باید بپذیریم مردمی که به رغم بسیاری ازکاستی ها، ناملایمات و نارسایی ها، بی هیچ چشمداشتی به میدان انتخابات آمدند و با شور و شوق وصف ناپذیر حماسه آفریدند، تکلیف سنگینی را بر خدمتگزاران خود در شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری گذاردند و اکنون نوبت نمایندگان آنها درشورای شهر و شهردار منتخب است که باید با همدلی، همفکری، تعامل و پیوند ناگسستنی با مردم، بارقه های امید شهروندان را متعالی سازند.

ضمن سپاس از کلیه کسانی که درگذشته به انحاء مختلف منشاء خدمات دلسوزانه دراین شهر بوده اند، بر خود لازم می دانم از حسن اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر کرج نیز تشکر نموده و قدردان فرصت گرانسنگ خدمت به شهروندان بزرگوار این کلانشهر مهم باشیم.
اینجانب به عنوان شهردار منتخب اعضای شورای اسلامی شهر با شهروندان محترم عهد می بندم که جز در مسیر آبادانی و توسعه پایدار شهر، قدمی بر ندارم و با همراهی و همدلی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و تعامل سازنده با نهادهای حاکمیتی، منشاء خدمات گسترده و تحولات بنیادین درشهر باشیم، به گونه ای که بتوانیم از عملکرد خود دفاع نموده و شهروندان عزیز به تلاش و فعالیت ما انشاءالله نمره قبولی دهند.
رجاء واثق دارم که در این مسیر دشوار، مشارکت موثر شهروندان مسئولیت پذیر و تحول خواه و نیز شفافیت امور و مدیریت پاسخگوی شهرداری و نظارت عالیه شورای اسلامی شهر، ضرورتی انکار ناپذیر است تا کلانشهر کرج در مسیر توسعه انسان محور قرار گیرد.
7410/1535 خبرنگار: مژگان السادات سجادی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.