به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ رضا کریمی اظهار داشت: مشکلات بخش کشاورزی استان اردبیل مربوط به بی‌تدبیری مدیران جهاد کشاورزی در 10 سال گذشته است که باید برای رشد و توسعه این حوزه در استان اردبیل مدیران جهادی وارد عمل شوند چرا که اردبیل ظرفیتهای بسیار بالایی در بخش کشاورزی دارد.

وی با بیان اینکه "من به مدیریت جهاد کشاورزی اردبیل نقد دارم"، افزود: باید جوان‌گرایی و استفاده از مدیران کاردان و تخصصی مبنای کار جهاد کشاورزی باشد تا بخش کشاورزی اردبیل در مسیر توسعه و شکوفایی قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه اجرای طرح آبیاری نوین در شمال استان اردبیل اقدامات خوبی انجام شده ولی این امر در دشت اردبیل ضعیف بوده و دشت اردبیل نیازمند مدیریت مناسب و توسعه اجرای طرح آبیاری نوین است.

کریمی گفت: با وجود اینکه در حوزه تولیدات محصولات کشاورزی در اردبیل اقدامات خوبی انجام شده است ولی نیاز است در حوزه بازرگانی و فروش این محصولات نیز برنامه‌ریزی منسجم و هدفمندی انجام گیرد تا کشاورزان دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

وی اظهار کرد: مدیریت منابع آب یک نیاز اساسی در اردبیل است که باید مدیران این استان در حوزه آب و کشاورزی از منابع اعتبارات بتوانند سهم بیشتری برای استان جذب کنند که این منابع شناور بوده و هر مدیری که تدبیر و تخصص زیادی داشته باشد می‌تواند این اعتبارات را به‌سمت حوزه خود جذب کند.

 

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 720939
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.