به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مجید خدابخش در حاشیه افتتاح فاز اول پل قدس در اردبیل اظهار کرد: پل قدس برای استان اردبیل یک نماد معماری غنی است و این پل در بین پل‌های کشور یک شاهکار معماری محسوب می‌شود.

وی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل در دو سال گذشته توجه ویژه‌ای به زیبایی شهر کرده‌اند چنان‌که هزینه‌های میلیاردی برای زیباسازی شورابیل صرف شده است و چهره توریستی اردبیل را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه ترافیک از جمله معضل‌های شهر اردبیل است گفت: پروژه پل قدس در مسیر منطقه توریستی شورابیل قرار گرفته است و تکمیل آن هم باعث حل ترافیک منطقه می‌شود و هم خود این پل تکمیل کننده پروژه‌های عمرانی شورابیل خواهد بود.

وی تصریح کرد: پروژه پل قدس یک کارگاه آموزشی برای دانشجویان است و با وجود محدودیت فصل کاری در اردبیل روند اجرایی آن با سرعت بالایی انجام شد که نشان داد با اراده جمعی و همت مسؤولان می‌توان در محدودیت هم کارهای بزرگ عمرانی انجام داد.

خدابخش گفت: انجام عملیات پروژه پل قدس با تدبیر شهرداری اردبیل به صورت شبانه‌ر‌وزی انجام می‌شد و همین امر سبب شد امروز با افتتاح فاز اول و بهره‌برداری از آن در پر ترددترین نقطه شهر شاهد تسهیل روند عبور و مرور باشیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: از شهرداری اردبیل، شورای اسلامی شهر و کلیه عوامل اجرایی پروژه پل قدس کمال قدردانی را به جای می‌آورم که در کوتاه‌ترین زمان فاز اول این پروژه را تقدیم شهروندان کردند و برگ زرین دیگری در کارنامه عملکرد خود نهادند و امیدواریم دیگر پروژه های عمرانی استان نیز با همین سرعت پیگیری شود.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 720039
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.