به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شهردار اردبیل در آئین افتتاح این پروژه شهری گفت: سال ۹۵ به مردم اردبیل قول دادیم که فاز اول این پروژه را طی یک سال اجرا کنیم، برای تحقق این مهم مجموعه شورا و شهرداری بسیج شدند تا امروز به قولی که داده بودیم عمل کنیم.

حمید لطف اللهیان با بیان اینکه پروژه پل قدس اردبیل مشتمل بر پنج پل است، ادامه داد: فاز اول این طرح در کنار اجرای کل پروژه آماده بهر برداری شد و بنا است به ترتیب آماده شدن، سایر فازها نیز به بهره برداری برسد.

وی افتتاح فاز به فاز این طرح را با هدف کاهش ترافیک منطقه به عنوان یکی از مناطق پرتردد شهر اردبیل عنوان کرد و متذکر شد: ۲۱ حرکت ترافیکی در این نقطه وجود دارد که تلاش شد براساس اولویت فازبندی درستی صورت گیرد تا شاهد کاهش ترافیک در محمدوده پل باشیم.

شهردار اردبیل با تاکید بر اینکه فاز نهایی پروژه در حال اجرایی است، تاکید کرد: با توجه به محدود بودن فصل کاری در اردبیل، روند اجرایی پروژه را با حمایت شورا و تمام مسئولان استانی تسریع کرده ایم، چراکه تمام اهتمام شورا و شهرداری اجرای سریع فاز نهایی پروژه است.

وی با بیان اینکه پروژه پل قدس اردبیل با اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیارد ریالی آغاز شده است، یادآور شد: فاز اول این مجموعه ۳۱ درصد کل پروژه را شامل می شد، اما خود پروژه در فاز اول ۱۰۰ درصد آماده شده بود که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

لطف اللهیان زمان اتمام کل پروژه پل غیرهمسطح قدس اردبیل را اواخر سال آینده عنوان کرد و بیان داشت: با پیش بینی منابع مالی برای این پروژه امیدوارم با مشکلی در این خصوص مواجه نشویم تا در زمان بندی مشخص طرح را به اتمام برسانیم.

این پروژه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل و سایر مدیران دستگاه های اجرایی به بهره برداری رسید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 718912
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.