به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، طی مراسمی که پیش از ظهر امروز با حضور قائم مقام شهردار کرج در محل مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج واقع در قلمستان برگزار شد، علیرضا رحیمی به عنوان رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج معرفی شد.
مصطفی رضاحسینی در این مراسم، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و با اشاره به اینکه آموزش علم یکی از رسالت های مهم میان عالمان است، اظهار داشت: ریاست مراکز علمی از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که مدیریت دانش پژوهان و پرورش استعداد آنان به وسیله اساتید خبره، عملی خطیر، ارزشمند و حساس است.
این مسئول اقدامات انجام شده در مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج تا کنون را مطلوب ارزیابی کرد و ضمن تقدیر از زحمات عباس زارع، رئیس سابق این مجموعه به پاس خدمات صادقانه اش، گفت: امید است در آینده نیز شاهد موفقیت های بیش از پیش این مجموعه آموزشی باشیم.
وی با بیان اینکه عباس زارع، اقدامات مثبتی در راه آموزش و خدمت به مردم و جوانان ارائه داده و در حال حاضر با کسب بیشترین رای در شورای اسلامی شهر کرج، قدم در راه خدمت رسانی گسترده تری برای شهروندان گذاشته است، افزود: علیرضا رحیمی نیز به پاس خدمات صادقانه ای که تا کنون داشته از سوی مسئولان مربوطه به عنوان جایگزینی مناسب برای رئیس سابق انتخاب شد.
قائم مقام شهردار کرج از سوابق رحیمی در شهرداری سخن گفت و با اشاره به اینکه وی تا کنون مدیریت برخی مناطق و سازمان های تابعه شهرداری کرج را عهده دار بوده، ادامه داد: سوابق اجرایی این مسئول و اشتیاق وی در راه خدمت رسانی به جوانان موجب شد تا به عنوان رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج انتخاب شود.
علیرضا رحیمی در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از پرسنل مرکز علمی و کاربردی و اقداماتی که تا کنون انجام داده اند، همچنین تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: با توجه به اینکه مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج تا کنون موفق عمل کرده، سعی بر این است این مجموعه در آینده هم به همین منوال و حتی بهتر عمل کند.
وی اضافه کرد: انتظار داریم از مسئولان مربوطه در کشور و استان تا در رشد بهتر این مجموعه، ما را یاری رسانند.
عباس زارع، رئیس سابق مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج و عضو کنونی شورای پنجم، عملکرد کارکنان مجموعه مذکور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اتحاد میان کارکنان مثال زدنی است و در صورتی که ماموریتی به آنها محول شود آن را به نحو احسن انجام می دهند.
وی راه اندازی مرکزی برای ایده های جوانان را از جمله اقدامات مثبت مجموعه علمی کاربردی شهرداری کرج ذکر و عنوان کرد: از طریق راه اندازی این مرکز، تعدادی از جوانان دارای شغل شدند.
این مسئول در بخش پایانی سخنان خود به رتبه دوم کرج در زمینه باسوادی در کشور اشاره و بیان کرد: توجه به این ظرفیت و بهره گیری از افراد نخبه می تواند کرج را به پیشرفت در زمینه های مختلف علمی نزدیک کند.
در پایان این مراسم حکم علیرضا رحیمی به وی اهدا و از زحمات عباس زارع با اهدا لوح یادبود تقدیر شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716162
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.