به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل حمید لطف اللهیان گفت: بر اساس اصول فنی ۲۰ الی ۴۰ روز بعد از آسفالت‌ریزی، خط ‌کشی معابر انجام می‌شود.

وی افزود: حجم بالایی از عملیات خط‌کشی معابر در سطح شهر اردبیل در دست اجرا است و تاکنون اقدام به خط کشی 31مسیر به متراژ 100هزار متر خط کشی ممتد و 120هزار خط کشی منقطع شده است که طبق برنامه ریزی های قبلی خط کشی14 مسیر دیگر در برنامه کاری قرار دارد.

شهردار اردبیل متذکر شد: بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی خط‌کشی‌ها به سرعت از بین می‌رود که برای رفع این مشکل از تکنولوژی نانو با ماندگاری یک سال استفاده می شود.

لطف‌اللهیان عنوان کرد: مسئله کیفیت زندگی شهری یکی از مهم‌ترین مباحثی است که مدیریت شهری برای ارتقاء آن می بایست برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را در سطح شهر انجام دهند، چرا که با در نظر گرفتن جایگاه انسان در فضای شهری و سوق دادن شهرها به سوی یک شهر انسان محور و تشویق شهرنشینان به پیاده روی شهرها را در مسیر توسعه پایدار قرار می دهد.

وی بیان کرد: از سوی دیگر پیاده‌روها به عنوان یکی از عناصر مهمی است که در پویایی فضای شهر نقش مهمی را ایفا می کند به طوری که شهروندان بیش از هر چیز دیگر اوقات خود را در آن سپری می کنند لذا توجه به این موضوع برای شهرداری اردبیل از جمله اولویت های اجرایی قرار گرفته است.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715892
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.